Enkeltundervisning

Vores tilbud omfatter det klassiske og rytmiske område:

Klassisk

Blokfløjte, Fagot,  Guitar, Klarinet, Klaver, Kontrabas, Obo, Orgel, Slagtøj, Tværfløjte, Saxofon, Trompet, Bratsch, Violin og Cello

Rytmisk

Trommesæt/trommer, El-bas, El-guitar, Sang

Vi opfordrer musikelever fra 0. klasse til at kombinere undervisningen med et gruppetilbud (Musikalisches Früherziehung / rytmik), hvor der også erhverves grundlæggende færdigheder, hvilket letter den videre musikalske udvikling og indlæring af instrumentet i de enkelte lektioner.
Vi anbefaler musikstuderende fra 1. klasse, så snart de har erhvervet solid grundlæggende viden, at kombinere individuelle lektioner med vores sammenspilsmuligheder.
Lektionerne er 20, 30, 40 eller 60 min., hvor vi anbefaler de 20 min. som et smagsprøve tilbud til begyndere og kun for egnede instrumenter (instrumenter, der ikke behøver at være indstillet i klasseværelset, således at den korte undervisningstid kan bruges optimalt).
De 60 min. kan også opdeles på 2 x 30 min. ugentligt.
40 eller 60 min. lektioner kan også undervises med to eller højst tre studerende på samme tid, hver elev booker 20 eller 30 min hhv.